Összes oldalmegjelenítés

2011. április 28., csütörtök

Miért?


Néha úgy érzem magam, mint egy Marslakó. Egy ZÖLD Marslakó :).

Amikor először találtam egy cikket, ami a háztartásban található vegyi anyagokról szól, megdöbbentem. Megdöbbentem, mert rengeteg vegyszert használtam. Jóhiszeműleg, persze, hiszen a lányunk kicsi volt, elvileg tisztának kell lenni mindennek, hiszen kúszik-mászik, mindent felszed a földről.... A reklámok is folyton azt hangoztatják, hogy nem is vagy igazán jó anya, háziasszony, ha nem csillog a lakásod, ha nem illatos, ha nem lehet enni a padlóról, ha egy pici baci van valahol, ha....

Aztán egyre több cikket olvastam a témában, tudatosan gyűjtöttem, a tisztítószerekről, a mosószerekről, kozmetikumokról, tisztálkodószerekről. Az eredmény szörnyű :(. Rengeteg vegyi anyag, ami allergiát, betegségeket, rákot okozhat.

Tudom,tudom itt jön az én "marslakóságom". Sokan reagálják ezt ilyenkor: "nem is biztos, hogy baj lesz, nem leszek ettől rákos", "az allergiám biztos nem ettől van", "ha egy zsíroldó nem mar, akkor nem is jó","miért reklámozzák, ha nem jó?", "attól a kis tisztító/mosószertől amit én használoknem megy tönkre a környezet" stb. vagy csak szánakozón néznek rám, hogy na, ez is meghibbant, hülyeségeket beszél....

Szeretném ha egy kicsit át tudnám formálni az emberek gondolkodásmódját, csak egy ici-picit. Gondolkodjanak el, hogy minden rendben van körülöttük? Tuti? A háztartása? Az egészsége? A családja egészsége? Tehet valamit, amivel a saját életét jobbá teheti?

Pénz kérdés? Nem.

Majd meglátjátok.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése